Speed!?



πŸ‘€πŸ˜πŸ˜‡πŸ‘€πŸ˜πŸ˜…πŸ˜†

Alsof ik speed heb geslikt! Althans, zo stel ik me dat voor, geen reallife ervaring mee ;)

De prednisolonkuur zaterdag gestart en ik ben helemaal hyper! Ik doe ineens dingen! Zelfs meerdere achter elkaar! De tafel afruimen na de lunch, aanrecht opruimen, uitgebloeide bloemen op de bult gooien in de tuin, de windlichten uit de tuin leeggegooid en naar de schuur gebracht (schoonmaken komt later)... en dat allemaal achter elkaar zonder pauzes??? Toen ik vervolgens ging zitten klapte het er wel hard in, dat dan weer wel, maar he, zoveel heb ik al in geen weken gedaan!!

Mijn hoofd springt van idee naar idee, mijn benen zijn onrustig, mn armen trillerig, mijn hart gaat af en toe flink tekeer en daarmee ook mijn ademhaling. Wat een drug is dat spul zeg! En ondertussen opletten dat ik Γ©n geniet van de dingen die nu wΓ©l lukken Γ©n op tijd rust inlas, zodat ik niet over de kop ga. Die balans is nog behoorlijk zoeken. Het levert in elk geval al menige lachbui op, en voor diegenen die dat wel eens meegemaakt hebben.. ja zo en dan meerdere keren in de afgelopen 2,5 dag :)))) Wees maar blij dat je er niet bij was haha!

Tot zover deze hyper-update, ik ga eens kijken of ik zelfstandig een stukje herfst kan snuiven in de buurt! 

Tot later!!

Update van deze update!

Ik heb 2km gelopen... WAT? Ik heb 2km gelopen... HOEVEEL??? Hihi geen typfoutje, echt waar, 2km...  Wat een ongelooflijk lekker gevoel! Heerlijk herfstweer ook πŸ€—πŸ‚πŸŒΎπŸƒπŸŒ»

Hetzelfde rondje als laatst met de rolstoel, maar nu in mn eentje, doorstappend, genietend πŸ€— Onderweg even langs het bakkertje op de hoek wat lekkers halen. Een traktatie om deze overwinning en het leven te vieren en ook een klein beetje omdat een lieve vriendin jarig is en op afstand is.

Deze is binnen! Ik snap niet hoe het werkt, ik ben volledig stuk, maar o zo happy! 

#countyourblessings big time!!






Reacties

Een reactie posten