Data!

 



Even een korte mededeling…
Er is een donor en daarmee ook een datum…
Op donderdag 3 februari in de middag zal ik mijn nieuwe stamcellen krijgen en een nieuw leven beginnen…
Donderdag 3 februari… Dag 0 zoals dat heet.
Op dag -7 zal ik worden opgenomen. Dat is dus donderdag 27 januari.
Het nieuws bracht eerst enorme paniek en teleurstelling met zich mee omdat het nog zo ver weg leek.
Inmiddels is dat (uiteraard) weer ten goede gekeerd en ben ik vooral bezig met de komende feestdagen. Afgewisseld met de nodige angstige ‘daar heb ik echt geen zin in’ momenten..

Op een later moment zal wel weer een uitgebreider blog verschijnen, voor nu zijn jullie in elk geval op de hoogte.
Liefdevolle feestdagen gewenst voor jullie allemaal!
❤️

Reacties

  1. Wat fijn dat er een datum is❤jullie ook fijne liefdevolle dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het voelt denk ik heel dubbel: aan de ene kant blij dat er een datum en een donor is. Aan de andere kant toch de spanning voor die komende periode. Geniet samen met je dierbaren van liefdevolle feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Topper! Je gelukkig weer kunnen herpakken! Nu genieten van de feestdagen en je dierbaren om je heen! En dan echt voorbereiden op wat komen gaat!
    You can do it! ����

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat spannend Monique. Ik duim voor je. Heel veel liefs, Suzan (niloka)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten